zondag 5 februari 2017

05: Wandelen za. 4 Febr.

Door Snowy, hondje van baasjes Meintsje en Albert

Vlnr: Maatjes Frida en Seple figureerden bij mijn foto!
Mand 5.2.2017: Even een berichtje van mij, het hondje van Albert en Meintsje: Wij hadden een afspraak om elke 4 FLAL-lopen waar ze heen willen en mij(...Snowy) in een pension dumpen voor 1 nacht en 1 dag er iets tegenover moet staan.  Hoera, ze hebben 4 van die modderbaden (...lees FLAL-lopen) achter de rug en nu was het mijn beurt!!  Ik koos voor die prachtige 'maatjesloop' in Exloo. een hondenfeestje waarvoor meer dan duizend honden acte de precense (Ja...Snowy heeft doorgestudeerd!!) gaven. Ik geloof dat het wel de bedoeling is dat baasje en vrouwtje de resterende wandeltochten van de FLAL verder meelopen...jammer, want zoals in Exloo is toch prachtig?? 1200 honden en geen last van wie dan ook gehad! En alle baasjes waren netjes aangelijnd!!!!

Vanavond heeft baasje een filmpje beloofd op deze site en daar mag ik...SNOWY... het verslag bij maken. "Tussen 3 en 6 uur vanmiddag pas"...bromde hij, hij is wat chagrijnig want de griep heeft fors toegeslagen gisteren. Hij heeft vannacht wel 2x een beetje gehoest...de stakker!

Maar ik verklap nog niets hier, jullie moeten vanmiddag ongeveer 6 uur maar weer eens afstemmen op deze site! Tot die tijd moeten jullie ook wat doen vanzelf, nou ik heb hier 4 linken van filmpjes van de Noorder Rondtochten die B+V deze week in elkaar geknutseld hebben (Niet te verwarren met de dagverslagjes die ze 's avonds van dag 1 t/m 3 gemaakt hebben!!)


Die linken zijn:






De korte dagverslagen vind je elders op deze site. Van dag 4 ontbreekt een klein stukje geluid door auteursrechten op muziek (Half minuutje).  Dit wordt later nog gecorrigeerd.


Nog wat warmmakertjes van de HONDELOOP in EXLOO op 4 Februari jl en dan ga ik snel met mijn imponerende en hondvriendelijke verslag bezig...tot later in de middag!!!


Liefs en ferme poot:   SNOWY