vrijdag 18 december 2015

16/12: Kerst 2015

KERST 2015



In een wereld vol ruzies, terrorisme en oorlogen....Geen wonder dat Imagine weer bovenaan in de hitlijsten aller tijden staat!Een beetje vrede in de wereld...wat zou het mooi zijn!


       

Stel je voor er is geen hemel , het is simpel als je het probeertGeen hel onder ons , boven ons alleen luchtStel je voor dat alle mensen  leven voor vandaag

Stel je voor er zijn geen landen , het is niet moeilijk te doenNiets om voor te doden of te sterven , ook geen geloofStel je voor dat alle mensen  samenleven in vrede


Je zou kunnen zeggen dat ik een dromer ben , maar ik ben niet de enigeIk hoop dat op een dag je bij ons komt.......en de wereld zal een eenheid zijn


Stel je voor geen bezitten , ik vraag me af of jij het kanGeen lust naar hebzucht of honger , een gemeenschap van mensenStel je voor dat alle mensen  de wereld samen delen


Je zou kunnen zeggen dat ik een dromer ben  maar ik ben niet de enigeIk hoop dat op een dag je bij ons komt  en de wereld zal een eenheid zijn



John Lennon-----------------------------------------------------------
Ook mooi is deze:






-------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten